
Data publikacji: 29.05.2013
Urząd Miejski w Paczkowie ogłosił niedawno nabór na wolne stanowisko urzędnicze - specjalisty ds. informacji i promocji. Ewentualni kandydaci muszą się pospieszyć - termin składania dokumentów aplikacyjnych upływa już w środę 5 czerwca.
Wykształcenie wyższe (preferowane dziennikarstwo, public relations), zaawansowana znajomość języka angielskiego, umiejętność redagowania tekstów informacyjnych, znajomość obsługi portali społecznościowych, znajomość zagadnień z zakresu promocji oraz tematów związanych z turystyką w regionie, umiejętność posługiwania się programami komputerowymi do obróbki grafiki oraz co najmniej 3 letni staż pracy i doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku - to tylko niektóre z wymagań, jakie przed kandydatami na to stanowisko stawia ogłaszający nabór Burmistrz Gminy Paczków.
Do zakresu obowiązków na stanowisku ds. informacji i promocji należeć będzie m.in.:
1. prowadzenie spraw związanych z promocją Miasta i Gminy Paczków:
2. systematyczna współpraca z mediami,
3. prowadzenie i koordynacja działań w zakresie współpracy z miastami partnerskimi oraz inicjowanie nowych kontaktów zagranicznych oraz organizacja i obsługa merytoryczna i techniczna delegacji zagranicznych, wyjazdów przedstawicieli miasta za granicę,
4. współpraca z krajowymi i międzynarodowymi organizacjami oraz jednostkami na terenie Gminy działającymi na rzecz turystyki, koordynacja ruchu turystycznego.
To tylko wybrane wymagania i zadania, z jakimi przyjdzie się mierzyć nowemu specjaliście ds. informacji i promocji - więcej szczegółów znaleźć można w treści ogłoszenia, które dostępne jest na łamach Biuletynu Informacji Publicznej.
Komplet dokumentów aplikacyjnych należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Paczkowie ul. Rynek 1 (sekretariat) lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Paczkowie z adnotacją: "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze specjalisty ds. informacji i promocji" w nieprzekraczalnym terminie do dnia 5 czerwca 2013 r. do godz. 15.00.